reklama

Láska aj na Vianoce

- Kto je?  - Reklama. (No jasné - 24. decembra bude chodiť reklama, ale čo už, nič múdrejšie nevymyslela....)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

- Čau, čo tu robíš? - Ahoj. Prišiel stromček. - Jaky stromček? (A ona sa už trepe so stromčekom do obývačky, vybaľuje ho a zdobí.) - Ale len požičiavam. :) - Čo to robíš??? - No čo by som robila? Zdobím stromček a doniesla som aj koláče. :) A pôjdeme na polnočnú. :) - Na polnočnú? - Hej, bude pekne, uvidíš. (Pred odchodom položila pod stromček balíček. Obrad bol čarovný. Ona sa usmieva a stisne mu ruku. Keď vyšli von začalo snežiť. Krásne biele veľké vločky sa tíško spúšťali na zem.) - Že sa ti to páčilo? Tá atmosféra. - Čo ja viem... - Prišiel Ježiško. - Hej? Hm:) Kedy si ho tam dala? - :) Ježiško dal, nie ja. Len takú drobnosť... - Ďakujem. Prečo to všetko robíš? - Si priateľ. A mám ťa rada a som rada, že môžem byť s tebou. Dobre. Ježiško už prišiel, takže pôjdem domov. - Počkaj. Nechoď... (Postaví sa pred dvere.) - Vážne to chceš? - Hej. - Nebudeš to ľutovať, ako vtedy? - Už to neľutujem... (A zatvoril dvere. Nad nimi bolo imelo...)

Veronika Halčáková

Veronika Halčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som realistický "vtipálek" s melancholickou dušou. O tom, čo mám rada sa dozviete z mojich článkov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéO živote samom

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu