reklama

Zaľúbila som sa do nikoho

V ten deň padali krúpy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Domov som došla premočená, ale aj plná energie. Mám rada búrku. Bol u nás nejaký muž. Radšej som si ho nevšímala a hovorila som svoje dojmy z toho dňa mame. Smiali sme sa. Usmieval sa. Nakoniec som sa odvážila zdvyhnúť zrak a pozrela som sa naňho. Bol pekný. Jemné črty tváre, čierne vlasy a pekný úsmev. Čosi ma naňom zaujalo. Dala som sa s ním do reči. Bol príjemný, veľmi pokojný. A často sa usmieval. Jeho aura ma priťahovala ako magnet. Moje ja ho túžilo pobozkať.

Po nejakom čase sme sa opäť videli. Zasa sa často usmieval. Veľmi dobre sme sa bavili a v mojom vnútri prevládal stále ten istý pocit. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Začali sme sa stretávať častejšie. Bola som ním stále viac a viac posadnutá. Urobila som si fotku, aby som s ním mohla byť stále. Verila som, cítila som, že v ňom sa skrýva to isté, ale nemala som odvahu. Možno to bola osudná chyba, možno správna vec.

Keď sme sa videli naposledy, srdce mi búchalo o čosi silnejšie. Boli sme v meste, potom v parku. Nevydržala som to. Všetko som mu povedala. Všetko. Priblížila som sa k nemu. Cítila som jeho zrýchlený dych. Natiahla som sa, aby som ho pobozkala. Zavrela som oči, a keď moje pery takmer spočinuli na jeho perách, zacítila som jemný vánok. Otvorila som oči a bol preč. Dlho som sa obzerala, beznádejne ho hľadala v celom parku. Bol preč. Jednoducho zmizol.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jeho fotku mám dodnes. 

Veronika Halčáková

Veronika Halčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som realistický "vtipálek" s melancholickou dušou. O tom, čo mám rada sa dozviete z mojich článkov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéO živote samom

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu