reklama

Všetko, čo chcem, je milovať

Často si uvedomujem, že žijem v svete svojich ilúzií a snov. Ale takto sa cítim plná. Plná života. Vidím všetko zlo, chamtivosť a nevychovanosť a keby som mala snívať reálne, veľa by mi neostalo. A tak snívam o svojom svete, v ktorom je šťastný...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)
Obrázok blogu

VŠETKO, ČO CHCEM, JE MILOVAŤ. Túžim sa ráno zobudiť vedľa milovaného muža. Vidím ho vchádzať do kuchyne s radosťou v tvári z toho, že má raňajky na stole. Teším sa na jeho jemný bozk na privítanie pri príchode z práce. A na to, ako bude s chuťou jesť náš obed. Snívam, že budeme spolu sedieť na gauči, pozerať telku a rozprávať sa. Že pôjdeme do kina, divadla, či do krčmy na pivo s priateľmi. Chcela by som, ale neverím, že to tak bude, aby ma v ťažkej chvíli objal, hladil a utešoval. Je to krásny pocit, keď si vás niekto pevne túli. Modlím sa, aby som milovala muža, tešila sa, kedy ho zas a znova uvidím. Zadosťučinením mi bude jeho šťastie, jeho úsmev. Modlím sa, aby aj mňa niekto zaplavil takou láskou, akú v sebe ja hromadím a ukrývam. Už nevládzem žiť bez šťastného človeka. Raz moja sopka lásky vybuchne a dúfam, že túto erupciu zažije človek, ktorý sa bude z toho radovať a bude ma milovať. VŠETKO, ČO CHCEM, JE MILOVAŤ.   

Veronika Halčáková

Veronika Halčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som realistický "vtipálek" s melancholickou dušou. O tom, čo mám rada sa dozviete z mojich článkov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéO živote samom

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu