reklama

Už to neriešim...

Aký je život zvláštny...už som si myslela, že je všetko vyriešené...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Jedného dňa nastali problémy. Nevedela som, ako sa z nich dostať. Mala som zmätok v duši. Určite to všetci poznáte. Neviete ako ďalej, nevidíte žiadne riešenie, keď tu zrazu sa problém vyrieši sám. Jedna vec odíde a druhá sa týmpádom nemusí riešiť. Vlastne sa vyrieši sama ako tá prvá vec. ...už som si myslela, že je všetko vyriešené... Všetko je znova O.K. alebo vlastne K.O. ? Pretože tá prvá vec sa zrazu vráti. Je už len na vás, či sa tá druhá vec znova pokašle kvôli tej prvej alebo nie. U mňa sa našťastie nepokašľala, ale to je len začiatok ... čaká ma ešte kopa rokov a čo ja viem, či sa niečo nezmení? Ale už som sa rozhodla. Nech sa veci riešia samé. Ja budem len počúvať srdce a pôjdem za tou vecou, ktorá ma bude napĺňať...

Veronika Halčáková

Veronika Halčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som realistický "vtipálek" s melancholickou dušou. O tom, čo mám rada sa dozviete z mojich článkov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéO živote samom

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu