reklama

Letný deň v tanku

Už somsa nudil vo svojom malom štvorizbovom dome. Bolo sparno. Zobral som kľúče zo stola a davaj ho k výťahu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zviezol som sa 4 poschodia svojho domu až do suterénu. Siahol som do vrecka, vytiahol kľúče a otvoril svojho Poľského Fiata. Odviezol som sa asi päťsto metrov. Vystúpil som, vybral zo spínacej skrinky ďalšie kľúče a nasadol som do svojho Džípu.:) Zaviezol som sa na svoje súkromné letisko. Tam ma už čakalo moje milé malé súkromné lietadielko. Trochu som si zalietal po okolí a namieril si to na najbližšie letisko - moje. Tam už stál môj tank. Vošiel som doňho, zhodil šaty a vrhol som sa do svojho tankového bazéna. :))))) 

Veronika Halčáková

Veronika Halčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som realistický "vtipálek" s melancholickou dušou. O tom, čo mám rada sa dozviete z mojich článkov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéO živote samom

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu